2013. május 31., péntek

Xbox 360-osoknak!


Xbox 360 osok számára!


Heló sziasztok! Az XBOX 360 nagyon nagy játék élményt és felejthetetlen dolgokat nyújt! Sokkal de sokkal kényelmesebb fogása van mint a PC-nek ugye az XBOX nak Joystick(dzsojsztik)-ja van míg a PC-nek klaviatúrája vagy arra is lehet hangolni kontrollert de ebbe most ne menjünk bele! Van vagyon sok játék ami PC-re nincs, de PC-re is van sok olyan ami Xbox ra nincs! Na most nemis húzom tovább az időt, rátérek arra ami sok xbox-ost érdekelhet! Én már nagyon rég ota játszok ezen a szerkezeten és sok minden-re jöttem rá! Miután kipróbáltam az Xbox Live szolgáltatást már nemis tudtam volna elképzelni a box-ot csippelve(flashelve)! Rájöttem sok trükkre hogyan oldjuk meg ha nem tudunk csatlakozni egyik online társunkhoz! Rájöttem hogy hogyan modoljuk(hackeljük) be akármelyik játékot és töltsünk le ingyenes arcade játékokat! Rájöttem hogy már alig játszik valaki rendesen egy játékkal(hack,mod,bust,camp,szivatás,egy csapat társ meg egy ellenség összejátszik...és még sok más!)(Tisztelet a kivételnek!). És rájöttem hogy sokkal jobban megéri egy Xbox360-t venni mint egy számítógépet! Jó-jó a számítógépen sok sok mindent lehet amit Xboxon nem, de az Xbox fejlődik, a számítógép pedig ilyen marad egyenlőre(egy nagyon jó ideig!)! Ugyanúgy már Xboxon is lehet internetezni pl.: Google , Facebook , YouTube , Twitter és minden más amit a Google-n megtalálsz! Sokkal kényelmesebb és egyszerűbb!
Hogyha a gépeseknek is lenne box-uk és kipróbálnának egy jobb játékot(persze bele kell jönni valamennyire az irányításába) ők is aszt mondanák!Legalábbis a nagy töbség! Lényeg mi lényeg, én szeretem mindkettőt és jó ha van is mindkettő! Csak ajánlani tudom!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések